본문 바로가기

영어

How about if we meet in about an hour? 한시간쯤 후에 만나는거 어때?

How about if

How about if we meet in about an hour?

한시간 쯤 후에 만나는거 어떤가요?

 

How about if we meet?  우리 만나는거 어떤가요? 

How about ~  ~ 하는거 어때요? 

제안할때  사용 하는 표현으로 사용 합니다.

 

How about it ? 그것은 어떠니?

How about you? 넌 어떠니? 

How about thes shose? 이 신발 어떠니?

How about playing soccer? 축구하는게 어떠니?

 

How about if we meet in about three hours?

3시간 쯤 후에 만나는거 어떤가요?

How about if we meet in about six hours?

6시간 쯤 후에 만나는거 어떤가요?

How about if we meet in about seven hours?

7시간 쯤 후에 만나는거 어떤가요?

 

 

 

 how about if